Четиринадесет страници за Alfa. Четиринадесет! Не са ли много? Даже й е тясно. Знаем, че никой не може да се нарече истински автомобилен фен, маниак, петролхед или както искате, без да притежава или да е притежавал Alfa.И неведнъж сме казвали, че рубриката „Гиър“ е сърцето на списанието, а в случая в сърцето му живее Alfa Romeo 4C, дългоочакваната карбонова красавица, която е призвана да влюбва в себе си. Джейсън Барлоу я качва в Алпите на ексклузивна 24-часова екскурзия. „Кола, която повече гледате, отколкото карате“, казва той. Казва и много повече. Фотографът Лий Бримбъл запечатва красивата италианка в типичния TG стил, за да я гледате и вие. Страниците са осем, заслужава си да прочетете всяка една буква от тях.Осем, но казахме 14, защото след авантюрата на Барлоу с 4C Ричард Хамънд разсъждава върху нея и в какво е по-добра от Porsche Cayman. Оказва се, че в нищо. Което обаче я прави по... добра. Объркахте се? Двете страници ще ви изяснят красивата картинка, а след тях последните два Alfa-листа връщаме лентата назад към всичко, което прави марката велика. „Защо обичаме Alfa” е заглавието, а съдържанието - пъстрият отговор.От емоционалната част на скалата „Гиър“ отнася в абсолютен облачно-пухен комфорт към технологичната такава с новата S-класа на Mercedes-Benz. При това не коя да е S, ами 585-конната S63 AMG, способна да ви задвижи със 100 км/ч за 4,4 секунди. Изправяме суперлуксозната спортна лимузина срещу 450SEL 6,9 от 1979, за да видим какво се е наричало лукс преди 35 години. Разликите са поразителни, откриваме обаче и изненадващи прилики, коментираме дизайна на S63.И като стана въпрос за дизайн, Марк Адамс, шеф-дизайнерът на Opel, заема осем страници с любопитни факти от кухнята не само на марката, но и на GM като цяло. Адамс разкрива самата методика, раждането на един дизайн.Родиха се и най-мощните кабриолети на Porsche: 911 Turbo покриви Turbo S свалят покривите в рубриката „Новини“. Боксерни мотори с 520 и 560 к.с. и максимална скорост от 317 км/ч за S-ката. В секцията радват още McLaren 12C GT, който е нещо като пистов и шосеен екземпляр, семейната Meriva на Opel с врати а ла Rolls-Royce, както и странната птица Zenos E10, която няма нито врати, нито покрив. Наистина не сте виждали подобно чудо.Виждали сте обаче уникални клипове в YоuTube с невъобразими ситуации, случващи се на пътя. В рубриката „Планета TopGear“ ви представяме страхотен материал с красноречивото име „Какво, по дяволите, става в Русия?“, съдържащ именно случки, заснети с т.нар. видеорегистратори. Отговорът - в три невероятни страници.И накрая, за да разберете какво друго правихме, освен да пишем в офиса, колите, които карахме в „Тест“. Новото BMW X5 впечатлява Любо Станиславов, a Хр. Мишков тества най-големия „малък“ Fiat 500L и пестеливия Citroen C-Elysse. Британският ни колега Пол Хоръл пък раздвижва ексклузивно един от най-икономичните спортни автомобили BMW i8, И. Войков постига заводския разход на дизелова Skoda Octavia, а И. Монев го надхвърля двойно с практичното суперкомби на Opel Insignia OPC.Създаването на BBC TopGear България брой 89 бе истинско удоволствие за нас, убедени сме, че такова ще бъде и за вас, неговите читатели! 
 
       Първи рендери на Mercedes S63 AMG Coupe
      Първи рендери на Mercedes S63 AMG Coupe
    
     
       1200 лв. първоначална вноска за нова Fiesta
      1200 лв. първоначална вноска за нова Fiesta
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Alfa Romeo Видеa
    Alfa Romeo Видеa   
    

